The Big Picture התמונה הגדולה

ברוכים הבאים למגזין התמונה הגדולה. אצלנו תמצאו מידע יקר מפז שיעזור לכם להבין את התמונה הגדולה בכל הנושאים הקשורים בכלכלת המשפחה, ביטוח, חיסכון והשקעות.

מגזין הכלכלה שלנו

בפורטל התמונה הגדולה תיהנו ממידע חשוב ומעמיק שיסייע לכם לתכנן את המחר. גיל הפרישה הולך ומתקרב, כעת הגיע הזמן לעשות סדר בתיק הפנסיה הביטוח וההשקעות שלכם כדי להבטיח את עתידכם ועל מנת שתוכלו גם אתם להגשים חלומות כמו רכישת דירה, הקמת עסק, לימודים, טיולים בארץ ובחו"ל, חופשות משפחתיות וכדומה.

המדריכים הכלכליים שלנו נכתבו על ידי מומחים בתחומם. למדו איך להתנהל כלכלית בצורה נכונה עוד היום:

מגזין הביטוח

כתבות בנושא פרישה

אנשי מקצוע מומלצים

מאמרים אחרונים

משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה – כל מה שצריך לדעת

מרבית האנשים, בוודאי זוגות צעירים המעוניינים לרכוש דירה חדשה מכירים את המונח משכנתא מצד אחד שלה. קרי, פנייה לבנק לצורך נטילת הלוואה אשר תעזור להם לרכוש את הדירה, כשהתנאי הוא שהם יחזירו את ההלוואה שקיבלו על פי מסגרת הזמן שנקבעה, עם הריבית של המסלול בו הם בחרו.

כעת אנחנו נתייחס לסוג אחר של משכנתא, שונה גם במבנה וגם בקהל היעד אליו היא מיועדת. קוראים לזה משכנתא הפוכה.

לקריאת המאמר >>>
הפניקס air doctor

אפליקציית air doctor של הפניקס – המדריך המלא

היום, כל מי שרוכש ביטוח נסיעות של חברת הפניקס, לא צריך להתעסק בזה יותר. באמצעות אפליקציית AIR DOCTOR, הוא יכול למצוא כל רופא ומרפאה, לקבל את כל המידע הרלוונטי, ולבצע את הפעולות הנדרשות בקליק אחד, במכשיר הסלולר או הטאבלט שברשותו.

לקריאת המאמר >>>
סטטוס פנסיוני

האם בדקתם לאחרונה מהו הסטטוס הפנסיוני שלכם?

במהלך שנות העבודה שלנו, אנו צוברים כספים בקרן הפנסיה שמתנהלת לאורך עשרות שנים ומאפשרת לנו ליהנות מרווחה כלכלית גם בשנים שבהן אין אנו יכולים לעבוד על פי חוק. החשיבות של ניהול תקין של קרן הפנסיה עצומה לעין שיעור, אך אנשים רבים אינם בודקים מה הסטטוס שלה לאורך השנים ונותנים לעניינים להתנהל באופן כמעט אוטומטי. על מנת שלא ייווצרו בעיות כספיות לאחר תקופת הפרישה, חשוב להיות מודעים באופן שוטף לאחד הדברים החשובים ביותר במהלך שעות העבודה – סטטוס פנסיוני.

לקריאת המאמר >>>
ביטוח ריסק

מה חשוב לדעת כשרוכשים ביטוח ריסק ומדוע צריך אותו?

ביטוח ריסק הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר בחיו של בן אדם. ביטוח זה יבטיח לבן או בת הזוג אפשרות לשמור על רמת החיים במקרה שחס וחלילה יש אירוע של מוות למבוטח. מה חשוב להכיר בביטוח חיים? הכל במאמר הבא:

לקריאת המאמר >>>

מה החשיבות של ביטוח אחריות מקצועית?

בעלי מקצועות חופשיים רבים כיום, כמו: אדריכלים, רופאים, עורכי דין, קוסמטיקאיות, אנשים העוסקים ברפואה אלטרנטיבית ועוד, חשופים בפני תביעות של לקוחות שאינם מרוצים משירותיהם, או שטוענים לרשלנות. בעוד שבעבר תביעות מסוג זה הזיקו לבעלי מקצועות חופשיים, כיום הם יכולים להמשיך במקצוע שלהם הודות לקיום של ביטוח אחריות מקצועית. האם ביטוח זה חובה? כל זה ועוד בשורות הבאות:

לקריאת המאמר >>>

תודה

תודה שהשארת פרטים בקרוב נציגינו יחזרו אליך אולי יעניין אותך lottiefiles – M MURRAY :credits

לקריאת המאמר >>>
תכנון פרישה

תכנון פרישה: בני 60 ומעלה ועוד לא תכננתם את הפרישה שלכם? כך תחסכו אלפי שקלים!

גדי אנגלמן 4 דקות קריאה 27 באפריל 2023 עוד לא תכננתם את הפנסיה שלכם לקראת פרישה? למה אתם מחכים? הגיע הזמן לחשוב על עתידכם ועתיד משפחתכם ולעשות את זה! למה זה כל כך חשוב? ברור לכולנו שאף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע לגיל הפנסיה עם קצבה חודשית דלה שאינה מספיקה לרמת מחייה נאותה שבה אנחנו חיים היום. הידעתם? מדי שנה למעלה מ-70 אלף אנשים בישראל פורשים מעולם העבודה ויוצאים לפנסיה – אין ספק שחלקנו מחכים בכמיהה וציפייה לרגע המיוחל. אולם יחד עם זאת, חשוב לתת את הדעת הרבה לפני רגע האמת ולהתכונן, במידת האפשר, לשינוי המשמעותי בחיינו. אז מהו תכנון

לקריאת המאמר >>>

מהו שער דולר רציף? ומה חשוב לדעת עליו

מה שער דולר רציף? כאשר אתם רוצים לעשות עסקה של מט"ח, למשל לקנות או למכור דולרים, אתם צריכים לדעת מהם שערי המטבע, כך שתוכלו למכור במחיר הכי גבוה ולקנות המחיר הכי נמוך.  במאמר הזה אסביר לכם מהו שער דולר רציף,  איפה בודקים את השער הזה ואיך השער הזה משפיע על העסקאות שלכם. על מנת להסביר מה שער דולר רציף, אליי להסביר מהו שער דולר יציב. שער הדולר היציב הוא שער שהדולר שנקבע ע"י בנק ישראל, ושער זה מושפע מתנודות השוק של מכירה וקנייה של דולרים, שמושפעת מדברים רבים כגון רמת הייצוא, יציבות השוק, דירוג אשראי ועוד. שער הדולר היציב מפורסם

לקריאת המאמר >>>

תכנון נכון ומדויק של כלכלת המשפחה

פורטל "התמונה הגדולה" הוקם למענכם ועבורכם. באתר תוכלו לקרוא מדריכים ומאמרים חשובים שיסייעו לכם לתכנן את העתיד הכלכלי שלכם, להבטיח את עתידכם וליהנות מאיכות חיים גבוהה במהלך החיים וגם לאחר הפרישה מהעבודה. באתר תיהנו ממידע בעל ערך רב עבורכם כדי לחסוך היום לקראת המחר, וכך תוכלו גם אתם להגשים את כל החלומות הכלכליים שלכם. צוות הפורטל מונה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, הנכם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ מקצועי על ידי יועצי פנסיה, ביטוח והשקעות מוסמכים ומנוסים.

תכנון כלכלי בעזרת יועצים מקצועיים ומאמרי המומחים שלנו יעזרו בהתהליכים מורכבים ומשמעותיים עבורכם.

 בכל הנוגע לעתיד שלאחר עולם העבודה הנכם צפויים בעתיד הקרוב והנראה לעין לשינויים רבים בחיים. עליכם לזכור כי תוחלת החיים הולכת ומתארכת, לכן, עליכם לצבור מספיק נכסים פיננסיים שיבטיחו את עתידכם.

במסגרת ההכנות לגיל הפרישה מהעבודה עליכם לקבל מספר החלטות חשובות ולענות על שאלות כגון:

  • כמה כסף צריך מדי חודש כדי לשמור על איכות החיים הנוכחית?
  • כיצד לתכנן נכון את תיק הפנסיה כדי לחסוך בתשלומי מסים לרשויות המס בארץ?
  • כמה כסף אתם צריכים לצורך להגשמת החלומות השונים שלכם כמו לימודים וטיולים?
  • האם יש לכם כספים אבודים בקרנות פנסיה ותיקות, בקופות גמל, בקרנות השתלמות ובחשבונות בנק ישנים?

ראש שקט ורמת חיים גבוהה בפנסיה

כאשר מגיעים לגיל הפרישה מהעבודה חלים שינויים רבים בחיים, לפתע מפסיקים לקבל שכר חודשי ממקום העבודה, יש הרבה זמן פנוי וכמובן שרוצים לשמור על רמת החיים הרגילה. לכן, עליכם כבר עכשיו לתכנן את הפרישה ולהבטיח את מקורות ההכנסה שלכם. למידע נוסף ולייעוץ פנסיוני השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

תכנון כלכלי בעזרת יועצים מקצועיים ומאמרי המומחים שלנו יעזרו בהתהליכים מורכבים ומשמעותיים עבורכם.

צוות האתר.

רוצים לפרסם אצלנו? מעוניינים בייעוץ? אל תתביישו

השאירו הודעה וצוות האתר יחזור אליכם בהקדם.

ביאליק 3, חיפה

(630) 663-1232, (865) 767-2927

תפריט נגישות